Registered Member
|
https://bugs.kde.org/show_bug.cgi?id=249980 |
Registered Member
|
Je mist inderdaad dependencies. Je zult de pakketten van plasma-scriptengine moeten installeren. Ik gebruik alleen geen openSUSE meer, dus ik weet niet meer hoe die pakketten daar heten. Maar het gaat in ieder geval om de plasma-scriptengine(s) pakketten. |
Moderator
|
|
Registered Member
|
@Ruben, als je een alpha/beta/watdanookvoortestversie hebt, wil je het dan even laten weten? Ik hou nogal van testen
@Bart, de widget draait voortreffelijk sinds 0.3.0, alleen een beetje sloom in navigeren tussen onderdelenen (Mijn Menu, iemands profiel etc.), maar geen hinderlijke bugs verder |
Registered Member
|
|
Registered Member
|
Begin schooljaar, nog wat andere zaken die afgehandeld moeten worden, etc...
=> niet zo veel vrije tijd gehad tot nu toe. Maar ik denk dat BartOtten reeds iets bruikbaar heeft gemaakt - als het nog verbeterd kan worden, zal ik dat zeker doen (het staat klaar om eraan verder te werken)
using PCLinuxOS 2010.7 KDE Version
|
Registered Member
|
Die van Bart is zeker bruikbaar, maar een beetje sloom en CPU-vretend. Verder niet helemaal Widget-achtig, maar inderdaad best te gebruiken en prima gemaakt, dat is buiten kijf
|
Registered Member
|
De hyves widget heeft een memory leak. Binnen 1 dag is plasma-desktop gegroeid naar ca 600MB en wordt plasma onhoudbaar traag.
Kubuntu 10.10 |
Moderator
|
Ik ga er even naar kijken.........bedankt voor de melding.
|
Registered Member
|
De memory leak is er helaas nog steeds
|
Registered users: Bing [Bot], Google [Bot], kesang, Yahoo [Bot]