This forum has been archived. All content is frozen. Please use KDE Discuss instead.

configurer os linux kubuntu 10.10 pour les partages reseaux

Tags: None
(comma "," separated)
chidap
Registered Member
je viens à peine d'installer le système linux kubuntu 10.10, il m'a plu tellement que je compte l'installer sur toutes les machines de mon reseau composés jusque là que des windows, alors mon souci est de savoir comment faire les partages imprimantes et des fichiers sous linux 10.10

merci à ceux là qui vont se donner la peine de m'aide encore une fois merci à eux. :)
pavel
Registered Member
OS
I think it is not very good idea to post non-English messages in common (non-localization specific) forum.

pavel, proud to be a member of KDE forums since 2008-Dec.
chidap
Registered Member
pavel wrote:I think it is not very good idea to post non-English messages in common (non-localization specific) forum.

so if you understand what am i saying please answer it? my english is not perfect, can you show me the localization specific who concern my language?
thanks
jajaX
Registered Member
OS
salut (Hi !)

post your subject in "french" forum ;)
postes ton sujet dans le forum "french".

regards
jaja
--------
abit Fatal1ty FP-IN9 SLI/Intel Core 2 Quad Q6600/6041 Mo DDR2/2 Asus silent 8600 Gt 512Mo & ACER Aspire 5612 WLMI : kubuntu Maverick Meerkat 11.04 (32 bits) & KDE SC 4.7 - amarok 2.4.1 - kmail2

Bookmarks