Moderator
|
Are you sure that your file is not protected by a password?
Could you check with Microsoft Money? |
Registered Member
|
I have never used a password in money. and money never asked me for one.
I have money working on an other computer with this file, how do I chech if there is a password with Money? |
Moderator
|
I don't know.
Whatever your file seems to be protected? |
Registered Member
|
Hello smankowski,
I didn t find solution to check if the file is protected. I saw Thank you for your help yout time and your patience. I will try exporting a .Qif and import it. Have a nice evening Cyril |
Moderator
|
Hi,
Because I am also the developer of Skrooge, if you are confident, you can send me your mny file by email and I will try to import it. You can find my email in the "About" of Skrooge. Thank you for using Skrooge. |
Registered Member
|
Hello,
how are you? did you receive my money file? thank you Cyril |
Moderator
|
Hi Cyril, Honestly, I don't remember having received a money file from you. My email is stephane (at) mankowski (dot) fr. Regards, Stephane |
Registered Member
|
Bonjour à tous,
je deterre ce vieux fil car je tente de me liberer de Kro$soft et le seul point bloquant est MS Money. Donc je suis sous Ubuntu 16.04 AMD64 et j'ai installé la derniere version de skrooge 2.9.0. Probleme: Je tente desperemment d'importer mon fichier .mny sur lequel j'ai effectué les operations suivantes: -reparation du fichier -suppression du mot de passe -suppression des espace dans le nom de fichier mais j'ai invariablement l'erreur "[ERR-5]: L'importation du fichier « file:///home/xyz/Téléchargements/mescomptesrepare(1).mny » a échoué" Donc je ne sais pas quoi faire, j'ai deja essayé de choisir le codage windows mais en vain. Pelase Help Me |
Moderator
|
Bonjour,
On va essayer de comprendre pourquoi l'import échoue. Pouvez essayer ceci depuis un terminal: export SKGTRACE=10 skrooge > traces.txt Puis vous jouer votre scénario d'import. Vous devriez avoir un fichier traces.txt. Pouvez vous me l'envoyer par mail (mon adresse est dans le "A propos..." de Skrooge? Cordialement. |
Registered users: Bing [Bot], daret, Google [Bot], Sogou [Bot]